Online marketing diensten

Een succesvolle online marketingmix komt voort uit een heldere visie op het gebied van online marketing. Ons team heeft meer dan 10 jaar ervaring bij diverse A-merken. De inzet van een gebalanceerde mix van online marketingmiddelen stelt u in staat om meer dan ooit het resultaat te meten en te beïnvloeden. Overigens is het aanpakken van de online marketingmix alleen vaak niet voldoende. De doelgroep moet zich aangetrokken voelen tot uw merk. Onze trajecten starten dan ook vaak met de inventarisatie van uw huidige strategie en middelen.

 

Voor iedere klant maken wij een optimale verdeling zodat het hoogst mogelijke rendement wordt behaald. Iedere klant heet weer een specifieke doelgroep die tot het merk aangetrokken moet worden. A Frank Advice stemt de onderstaande kanalen af op uw doelgroep en uw product. Wij geloven niet in half werk en starten dan ook altijd met de belangrijkste kanalen en voegen hier nieuwe kanalen aan toe en monitoren natuurlijk het resultaat.

SEO

Goede organische posities die relevant verkeer opleveren is belangrijk voor de online conversie. Voor veel bedrijven zijn organisch verkregen bezoekers het best converterende kanaal. Wij maken een gedegen keyword analyse om vervolgens uw content daarop af te stemmen. De resultaten van SEO zijn pas over een langere termijn zichtbaar.

SEA

Met het adverteren binnen zoekmachines als Google zijn wij in staat om 3 doelstellingen te realiseren (hoog bereik, veel clicks, hoge conversie). Afhankelijk van de strategie worden uw campagnes hierop afgestemd. De resultaten van uw SEA campagnes zijn snel zichbaar en kunnen gemakkelijk worden bijgesteld.

Display advertising

Met display advertising kunnen wij uw boodschap middels banners bij de doelgroep onder de aandacht brengen. Er kan gekozen worden voor onder andere premium branding op specifieke niche sites, low cpc / cpm campagnes binnen bijvoorbeeld het Google Netwerk of een remarketing campagne voor klanten die nog niet zijn geconverteerd.

Video advertising

De consument kijkt steeds meer video's online. De gemiddelde Nederlander kijkt alleen al 3 uur per maand naar YouTube. Video advertising is dan ook niet meer weg te denken uit de online marketing mix zeker met beschikbare targetmogelijkheden en afrekenmodellen. Daarnaast valt het ontwikkelen van een video advertentie voor veel bedrijven binnen bereik.

Affiliate marketing

Affiliate marketing kan een interessant kanaal zijn voor het genereren van extra omzet. Affliates hebben allerlei tools waarmee zij extra verkeer naar uw website leiden. Op het moment dat een bezoeker overgaat tot een vooraf gedefinieerde conversie dan betaalt u de affliate partij een vergoeding. Voor een goed lopend affilate programma zijn contact met de publisher, het te plaatsen materiaal en de vergoeding van essentieel belang.

Mobile marketing

De smartphone is niet meer uit ons leven weg te denken. Met de huidige generatie smartphones is het mogelijk om steeds meer on- en offline toepassingen geïntegreerd in te zetten. Tevens wordt er door de consument steeds vaker via de smartphone besteld en worden uw nieuwsbrieven onderweg geconsumeerd. Zijn uw salesfunnel en nieuwsbrieven al geoptimaliseerd voor het aankomend feestseizoen (Sinterklaas - Kerst)?

Social Media advertising

Social Media advertising heeft een vaste plek binnen de mix gekregen. Bij Social Media advertising is het nog meer dan bij andere kanalen mogelijk om binnen uw doelgroep de boodschap over te brengen. Uw moet dan niet denken in traditionele advertentiecampagnes maar veelal aan content (tekst, beeld & video) die de doelgroep aanspreekt en graag met vrienden en bekenden deelt. De grootste uitdaging van Social Media is het berekenen van de ROI.

Advertorials

Advertorials kunnen artikelen of video's zijn die binnen een redactioneel umfeld worden geplaatst waarmee u uw producten of diensten kan pluggen. Advertorials lijken daar mee op redactionele content. Vaak worden advertorials ondersteund vanuit de website middels aandacht op andere plekken binnen de website zoals een teaser op de homepage of een teaser in een nieuwsbrief.

Remarketing

Herhaling werkt! Remarketing is een krachtige tool om nog niet geconverteerde bezoekers uw product of dienst nogmaals onder de aandacht te brengen. Afhankelijk waar in het proces de bezoeker is afgehaakt kan de nieuwe boodschap worden afgestemd. Bedrijven die remarketing campagnes inzetten verhogen hun conversie aanzienlijk.

Campagne analytics

Om alle marketinginspanningen te kunnen doormeten is het van essentieel belang dat alle uitingen en kanalen van de juiste "tags" worden voorzien. Zo kunnen wij analyseren welke kanalen de hoogste bijdrage levert aan de doelstellingen en minder presterende campagnes optimaliseren. Zo halen wij de meeste sales en leads uit uw marketing euro's.

E-mailmarketing

Emailmarketing is opgedeeld in het bewerken van uw eigen klantendatabase of het bewerken van een gehuurde e-maildatabase. De beste resultaten worden bereikt met het bewerken van uw eigen database. Maar wanneer kunt u het beste verzenden? Welke subjectlines converteren het beste? Of, zijn uw mails geoptimaliseerd voor mobiel? Wij bieden ondersteuning op het gebied van deze en andere e-mail vraagstukken.

Linkbuilding

Het hebben van een goed linkprofiel is belangrijk voor de relevantie die zoekmachines aan uw website geven. Het ruilen van links is echt niet meer van deze tijd en levert u niet het gewenste resultaat. U kunt bijvoorbeeld content creëren die andere websites graag opnemen en daarbij doorverwijzen naar uw website aangezien u de expert bent op het gebied van dat thema. Wilt u weten hoe uw linkprofiel eruit ziet en hoe deze verder verbeterd kan worden?

Contact

Wij werken aan uw succes - ons team staat klaar om uw bedrijf te coachen naar uw volgende successen. Neem contact met ons op om te bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

 

Onze tevreden klanten

AutoTrack.nl
ANWB
BNP Parisbas Cardif
Carsom
Polis Direct
Siemens